Veelgestelde vragen

Interesse in onze dienstverlening? Wij hebben de antwoorden op de meestgestelde vragen voor u op een rij gezet. Mocht jouw vraag er niet tussen staan, dan staan wij je graag te woord via e-mail of telefonisch.

Mijn account

Hoe vraag ik een nieuw/ander wachtwoord aan?

  1. Ga naar Inloggen
  2. Klik op de link 'Wachtwoord vergeten'
  3. Vul jouw e-mailadres in.
  4. Je ontvangt een e-mail met een nieuw wachtwoord.
  5. Als je dit wachtwoord invult, kun je desgewenst jouw wachtwoord aanpassen.
  6. Als alles goed is gegaan, word je doorgestuurd naar het inlogscherm en zie je een melding.

Wat is 'vaste bestellijst' en wanneer verandert dit assortiment?

In 'vaste bestellijst' kunnen artikelen worden toegevoegd die je wil gaan bestellen of die je eerder besteld hebt. Als je een artikel bestelt die nog niet in 'mijn assortiment' stond wordt deze automatisch toegevoegd.

Hoe kan ik wijzigingen van mijn organisatie doorgeven, bv. een adresverandering?

Dit kun je doen via verkoop@ldj.nl, of telefonisch via 079 362 05 15, keuze 2.

Kan ik mijn filialen vanuit één account beheren?

Ja, dit is mogelijk. Om deze functies te krijgen dien je eerst één of meerdere filialen in jouw account te hebben. Een filiaal voegen wij graag voor je toe aan jouw account. Neem hiervoor contact op via verkoop@ldj.nl, of telefonisch via 079 362 05 15, keuze 2.

Hoe kan ik meerdere filialen in mijn account toevoegen?

Hiervoor kun je contact opnemen met onze verkoop binnendienst via verkoop@ldj.nl of via 079 362 05 15, keuze 2.

Bestellen

Kan iedereen klant worden?

Langerak de Jong is een leverancier voor bedrijven, scholen, instellingen, overheid en sportverenigingen. Particulieren kunnen wij helaas niet van dienst zijn.

Hoe word ik klant bij Langerak de Jong?

Hoe word ik klant bij Langerak de Jong? Je kan hiervoor contact opnemen via ons contactformulier. Onze afdeling Telesales neemt binnen twee werkdagen contact met je op om jouw wensen door te nemen. Je kan ook contact met ons opnemen via de e-mail verkoop@ldj.nl of telefonisch via 079-3620515, keuze 2.

Hoe kan ik bestellen?

Je bestelt het snelst via onze klantportaal. Heb je daarna nog vragen? Contacteer ons op het emailadres verkoop@ldj.nl of bel ons op 079 362 05 15, keuze 2.

Welke bestelmogelijkheden heb ik?

Je kunt bij Langerak de Jong bestellen via ons klantportaal en via ons telefoonnummer 079 362 05 15, keuze 2. Graag debiteurennummer en artikelnummers bij de hand houden.

Wanneer wordt mijn order geleverd?

Langerak de Jong levert op vaste leverdagen die zijn afgesproken met jou. Tijdens bestellen, zie je deze in de kalender staan.

Wat zijn de bezorgkosten van een levering?

Als een order € 295,00 of meer bedraagt, brengen wij geen € 18,00 leveringskosten in rekening.

Wat zijn de leveringsvoorwaarden?

Bezoek onze pagina met de volledige leveringsvoorwaarden.

Producten

Hoe kan ik de prijs van een bepaald artikel opvragen?

In de meeste gevallen zal je niet kunnen zien hoeveel een product kost. Wil je dit inschakelen? Neem dan contact op via ons contactformulier, onze mail (verkoop@ldj.nl) of telefonsich via 079 362 05 15, keuze 2. 

Kan ik artikelen met opdruk opnieuw bestellen?

Ja, deze kunnen opnieuw besteld worden via jouw "Vaste bestellijst". De eigen producten staan bovenaan de pagina van het "Vaste bestellijst".  Let op, deze artikelen hebben een afwijkende levertijd. 

Kan ik mijn order ook ophalen?

Ja. Na het doorgeven van jouw order staat de bestelling indien vóór 14.30 uur besteld dezelfde dag nog voor jou klaar. Indien ná 15 uur, staat het de volgende werkdag vanaf 8 uur klaar.
De order kan worden opgehaald bij deur 6.

Hoe voeg ik een product toe aan Mijn favorieten?

Als je op het rode sterretje klikt, wordt een product toegevoegd aan                          ''Mijn Favorieten''. De tekst 'bewaard' verschijnt nu naast het sterretje. Wil je dit product uit het overzicht ''Mijn Favorieten" halen? Klik dan nogmaals op het rode sterretje. De tekst 'bewaard' verandert weer in 'bewaar'

Kan ik de prijzen op de website te zien krijgen inclusief btw?

Ja. En je ziet de prijzen ook uitgesplitst in een laag en hoog btw-tarief.

Kan ik artikelen retour geven?

Brood-, vers- en diepvriesproducten kunnen niet geretourneerd worden. Dit zijn producten die voor je besteld worden en conform onze ISO-certificering niet geretourneerd mogen worden.

Alle overige artikelen zijn in overleg met onze Verkoop binnendienst en moeten aan de volgende voorwaarden voldoen:

  • De artikelen voorzien zijn van de originele (om)verpakking. Losse artikelen kunnen niet worden geretourneerd.
  • De artikelen minimaal 2/3 van de houdbaarheid hebben, op basis van de houdbaarheid die wij aangeleverd krijgen vanuit onze leveranciers.

Voor overleg kun je contact opnemen met onze Verkoop binnendienst via onderstaand formulier of telefonisch via 079-3620515, keuze 2.

Koffiemachines

Ik heb een storing aan mijn koffiemachine, waar kan ik dit melden?

Storingen kunnen worden gemeld via onze website, contact, storing melden, contactformulier invullen. Via e-mail t.dienst@ldj.nl of telefonisch via 079-362 05 15, keuze 1.

Is het mogelijk om de automaten uit het assortiment werkend te bekijken?

Ja, dit is mogelijk in onze showroom in Zoetermeer of met een vrijblijvende proefplaatsing. Hiervoor kan je een afspraak maken. Dit kun je doen die verkoop@ldj.nl, of telefonisch via 079 362 05 15, keuze 2. 

Kunnen jullie mijn automaten onderhouden en de producten bestellen en vullen?

Ja, dit kunnen wij doen. Hiervoor staat onze Full Operating dienst graag voor je klaar! Dit kan je doen via verkoop@ldj.nl, of telefonisch via 079 362 05 15, keuze 2. Onze operators kunnen ook jouw fris- en snackautomaten bijvullen en onderhouden. 

Primo Bravo punten

Wanneer ontvang ik Primo Bravo punten?

Primo Bravo punten ontvang je bij afname van Primo Bravo artikelen.

Waarvoor kan ik sparen met Primo Bravo?

Je kunt met deze punten sparen voor korting bij aanschaf van een nieuwe koffiemachine. In dat geval verdubbelen wij je korting! Je kunt ook sparen voor een bol.com bon ter waarde van € 25, - of je kunt het bedrag doneren aan het Liliane Fonds. De gespaarde punten vind je links onderaan op de factuur. Primo Bravo.

Ik wil graag mijn Primo Bravo punten inwisselen, waar kan ik dit melden?

Dit kun je doen via verkoop@ldj.nl of telefonisch via 079 3 62 05 15, keuze 2. 

Hoe lang zijn Primo Bravo punten geldig?

Primo Bravo punten zijn onbeperkt geldig.

Contracten, onderhoud en kosten

Installatie en Afleverkosten

Hiervoor hebben wij een folder laten maken.

Folder Installatie en Afleverkosten

Certificeringen

Wij hebben diverse certificeringen.

Kijk bijvoorbeeld hier eens

Certificering

Nieuws

Plastictoeslag en regels

Plastictoeslag en regels voor wegwerpbekers blijven, maar inspectie handhaaft niet

Bedrijven hoeven voorlopig geen plastictoeslag te rekenen op plastic wegwerpbakjes en -bekers. En op kantoren, sportvelden en scholen kan koffie ook na 1 januari 2024 nog in wegwerpbekers worden geschonken. 
Het is niet duidelijk tot wanneer de inspectie niet gaat handhaven.
Volgend jaar gaat het ministerie de regels voor wegwerpplastics evalueren.

Een andere vraag?

Staat jouw vraag hier niet tussen? Vul dan gerust dit contactformulier in, dan nemen wij contact met je op, of neem telefonisch contact op via 079-3620515.